Connor gillar isglass

Tidigare var det bara gräddglass som gällde, men på sistone har Connor börjat gilla isglass också. I tron om att det var en glass i likhet med Twister (som Connor gillar) så köpte jag Rullo på Glassbilen senast. Den var likadan fast ungefär dubbelt så stor. Gigantisk med andra ord. Tror till och med vuxna skulle ha problem att orka en hel. Connor gillar dem dock! När han inte orkar mer så låter jag resten av glassen smälta ner i en djup tallrik och så dricker han upp det senare. Så inget går till spillo.
 
Så nöjd med sin jätteglass!

Kommentarer:

1 Annika:

SV: jepp :) Hade en skvallerbytta som läste min gamla blogg, skvallrade precis om allting -.- Det är en bekant till mig och jag skulle kunna gå och skälla ner henne öga mot öga. Bara för att jag mår dåligt över det hon har ställt till med och förstört min blogg som började bli någonlunda populär.

Svar: Vad tråkigt med sånt! Förstår inte vad det finns för folk egentligen!
Highlandertess

Kommentera här: