Vill ha-sug (duschdraperi)

Min vän Lisa har en grej i sin blogg som hon kallar "If I was a rich bitch" där hon listar grejer hon skulle skaffa ifall hon var rik. En kul grej tycker jag och tänkte köra en egen variant av den. Fast jag kallar min för "Vill ha-sug" och den behöver inte innefatta dyra grejer. Bara lite sådant som man verkligen känner ett "ååååh" inför.

Min första grej är ett duschdraperi med karta över London Underground. Detta draperi har jag haft ögonen på sedan 2007. Ja, jag vet att det är segt av mig att inte ha kunnat skaffa det än, men andra saker har prioriterats och behövts. Draperiet har faktiskt uppdaterats sedan jag började kolla på det också. Till exempel så har tunnelbanelinjen till terminal 5 på Heathrow lagts till.

Oooh! Gilla! Finns hos drytrend.com.

Kommentarer:

1 Josefin:

Haha riktigt fräckt duschdraperi!

2 Beatrice, mamma till Devin och Lili:

Coolt :) vilken rolig grej :)

Kommentera här: