Kommentarer:

1 tess:

Ja jag förstår de inte heller. Å jag har endå barn med funktionsnedsättningar men inte önskar jag bort dom för de heller. Folk säger och gör så mycket dumt idag. Man fattar liksom inte. De är som om barn är något som ingår i någon ja standard i livet. I fina livet där allt ska planeras så in i detalj så de blir sjukt...

Å som min stora som verkligen har haft sina perioder... han har varit i rosa perioder mer än en gång... å va fan va spelar de för roll? Vem har bestämt att rosa är för tjejer? Vem har sagt att killar inte ska rida? Nej vi är inte så heller å själv har jag väl aldrig varit flickig... mamma köpte klänningar och kjolar medan jag föredrog snickarbyxor å va ute å röjde runt i skogen och lekte cowboy typ.

Så neee de där förstår inte ja....

Kommentera här: