Promenad med Connor och syster

Solen sken faktiskt idag så det blev andmatning och promenad med Connor och syrran. Det var lite tungt med kärran på en del ställen där det bildats snö- och isslask, men trots att jag fick kämpa på en del ställen så sov Connor vidare. Önskar jag kunde sova så bra! Inatt började det vrålas och tjoas för fullt hos en granne. Det höll på en timme. Vem vrålar i en timme egentligen? Fick av syrran veta att det varit match mellan Sverige och Finland på tv inatt så det var troligtvis därför. Blä!

Hade med min nya kamera som jag fick i julklapp när vi var ute och gick idag. Tror jag blivit ganska förälskad i den...hehe... Enda nackdelen är att den inte är det lättaste att få med sig. Speciellt inte eftersom jag hade Connor, kärra och en påse med bröd till änderna med också. Fick ta det i omgångar och då gick det någorlunda. Ut kom vi i alla fall!

Kvack kvack.


Spår efter fåglar på isen.


Gruset kastade små små skuggor så det blev en häftig effekt. Lyckades dock inte få med det helt på bild eftersom jag inte ville lägga mig ner då det var blött.

Kommentarer:

1 cammie:

En personlig almanacka är alltid en piff i hemmet =)

2 Linda aka Javamorsan:

Härligt med promenad och systerumgänge :)

Kommentera här: