Projekt DUPLO

Skaffade, som jag skrev i ett tidigare inlägg, lite grejer på IKEA igår till ett projekt. Projektet fick namnet DUPLO (som jag skrev för ett bra tag sedan så är saker roligare att göra om man kallar dem för projekt och döper dem...hehehe).

Inköp: grönt litet bord från IKEA (49 kronor), ljusgrön back med hjul från IKEA (49 kronor), dubbelhäftande tejp från ICA Maxi (24.90 kronor).

Hade hemma: DUPLO-platta, LEGO-huvud och DUPLO.

Duplohörna i vardagsrummet.


Plattan tejpades med dubbelhäftande tejp och fästes mitt på bordet. Under står backen med plats för DUPLO.

Kommentarer:

1 Fia:

Det är samma låtar om och om igen...Eric Saade Popular och Oleg Elektropop går hett

2 Diana:

Tack! :D och det är MYCKET tacksamt att korsstygna med :) finns svinmycket mönster på nätet om du gillar käringgöra som jag :D



Å Ikea är BÄST :D

3 Diana:

Köpköp en symaskin! :D Vet inte vad en kostar, rätt dyrt kanske? Jag fick min i julklapp av mycket snäll svärmor. Men köp en begagnad, hade en asgammal förut som funkade klockrent :) Å perfekt att ha ett barn med, då kan man ju lära sig sy kläder i storlek liten! :)

4 tess:

Ja guuud va mina barn lekt med duplo... vi har massor å de kan än idag fast de är stora sitta å bygga och givetvis är de mycket lego överhuvudtaget.



Jo hemma nu men proverna är inte bra så de fortsätter kan man säga...

Kommentera här: