Jag har blivit utmanad

Jag har fått en utmaning av Beabus! Tackar!

Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag tog studenten det året så det var en hel del skoj och fest.

Vad gjorde du för ett år sedan?

Tog högskoleexamen (under 2011 alltså, dock under hösten) och för exakt ett år sedan, enligt min blogg, så hade vi fixat till väggdekalerna i Connors rum.


Fem snacks du gillar?

Ostbågar (ibland)
Chips med dip
Fetaost (japp, jag äter det som snacks ibland)
Vindruvor (ibland)
Keso

Fem sånger du kan hela texten till?

Bohemian Rhapsody - Queen
I want it all - Queen
Breathless - The Corrs
Foot of the mountain - A-ha
It takes a fool to remain sane - The Ark

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

Skaffa hus och renovera, alternativt få byggt från grunden (beror på vad det skulle kosta)
Skaffa en till bil (bränslesnål)
Resa
Skämma bort familj och vänner
Spara

Fem dåliga vanor?

Pillar i håret
Kort stubin
Svårt att ändra mig när jag bestämt mig (kan i och för sig vara bra också)
Gillar inte att laga mat (förutom ibland)
Tar åt mig för mycket när folk är dumma/elaka (fast har blivit bättre)

Fem saker du gillar att göra?

Vara med Connor
Vara med familjen
Vara med vänner
Resa
Blogga

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

Haremsbyxor
Päls (varken äkta eller fejk)
Stringtrosor
Leopardmönstrade tights
Vissa blommiga mönster

Fem favoritleksaker?


Lego
Duplo
Brio järnvägar
Rubens barn
Radiostyrd bil

Tio personer som jag vill se göra denna utmaning (omnämnande här utgör inget krav i att göra utmaningen)!
Marie, Lisa, Mirja, Annelie, Malin, Adam, Anna, Kimmi, Gaymasen och Javamorsan.

Kommentarer:

1 Diana:

Ah BLÄ för bittra folk som tar ut det på andra!



Finaste väggen man kan ha om man är ett barn :D

2 Beatrice, mamma till Devin och Lili:

Kul att läsa :)

Kommentera här: