Varit på rally (TreskeRundan)

Har stått och frusit fötterna av mig i skogen idag. Mina bäst fodrade stövlar var visst inte så varma ute i "bushen". När vi först gav oss ut var det -20 grader. Att man frivilligt ger sig ut i den kylan är tokigt, så vi är tokiga. Redan konstaterat, men ännu mer nu då...hehe...

Det var kul att se lite bilar. I skogen stod vi vid en raksträcka där en del fick upp riktigt bra fart. Efter det åkte vi och kollade sista sträckan som var en powerstage. Där åkte bilarna ett plogat spår på ett jâle (gärde) och det såg riktigt kul ut! Connor fick tyvärr inte bli med i och med den extrema kylan, men han hade det bra hos mormor under tiden. Hans morfar var med Robin och mig och kollade på bilarna.

På plats i skogen i väntan på första bilen.


Snön yrde bakom bilarna.


Power Stage.


Så här kallt var det. Is bildades på mina glasögon.

Kommentarer:

1 Blasfeministen:

sv: Ja, sådant är ju kul :) Själv brukar jag virka mössor, tova troll och nu håller jag på med en voodoodocka. Nackdelen är ju ibland att man inte vet vad man ska göra av alla grejer man gjort, så jag försöker göra saker som man an ge bort :)

Kommentera här: