Sett vit älg

Vi skulle en tur till mina föräldrar igår och innan vi åkte hemifrån övervägde jag att ta med systemkameran. Till slut blev det kompaktkameran som fick bli med istället, då jag inte har någon väska till systemkameran än och den lilla får plats i min handväska.

Tror ni jag blev sur på mig själv senare eller? Vi stöter på en VIT ÄLG vid Bergatorp. Tänk vilka bilder jag hade kunnat få! Flera bilister stannade och tog kort så jag försökte jag också med min lilla kamera. Det gick inte så bra...

Han ville inte stå still.


Eller så visade han den "fina" änden.

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Haha så söt. :)



Och ja jag håller med. Det viktiga är att vuxna sätter rätt normer från början och lär barnen att all kärlek är fin kärlek. Där problematiken sitter, tror jag. :))

Kommentera här: