Sett filmen Hopplös och hatad av alla

Spoilers förekommer!

Sidney är en brittisk journalist som strävar efter att nå toppen i Hollywood.

För det första så undrar jag hur en film med en hel del naket kan vara barntillåten? Och nu menar jag inte naturligt naket utan striptease-naket. För det andra så verkar jag vara den enda som inte tycker att Megan Fox är sexig. Hon känns så krystad och överdriven. Ungefär som att hela hennes karriär bygger på att hon anses vara sexig (vilket i och för sig kanske är sant för jag har inte sett någon annan talang från henne). Brian Austin Green gör ett mini-inhopp i filmen. Varit lite svag för honom sedan Beverly Hills 90210. HAN tycker uppenbarligen Megan Fox har något eftersom de är ett par...hehe...

Filmen har sina stunder. Dock så har jag nämnt tidigare att jag inte tycker att djurmisshandel och död är rolig humor och här drivs en hel del med en chihuahua som av en olyckshändelse dör. Filmen pendlar mellan att vara komisk och försöka framföra ett "budskap" vilket gör att det ibland blir för mycket. Den blandningen fungerar inte alltid så väl, då måste i så fall tajmingen vara perfekt - vilket den inte är i denna film.

Lite småroande kanske man kan kalla den. Men inget jag vill se igen.

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Haha ja alltså utomlands älskar ju karlsnoken min hotellfrukost och liknande. Men just hemma är det samma eviga frukost vaaarje dag. Orka. ^^

2 Lina:

Nä, den är ingen höjdare.

Kommentera här: