Rally till helgen

Nu på lördag (4 februari) är det rally i min lilla hemby. Självklart åker jag dit och tittar och fotar lite. Vi hade tänkt göra det till en familjegrej, men vi får se hur det blir med det eftersom både Connor och Robin är sjuka nu. Connor är på bättringsvägen, men vill inte dra ut honom om det blir kallt eftersom han har haft en rätt jobbig hosta. Hostar fortfarande då och då, men inte alls lika mycket nu i alla fall. Han fick sova inatt också, vilket innebar att även vi föräldrar fick sova. Underbart! Nu håller jag bara tummarna för att jag inte smittats eller att jag är immun mot just denna förkylningsbacill...hehe...

Mer info här.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Gillar man sånt där kan jag förstå att man längtar. Jag har noll intresse och ställer in mig på en mysig dag under min filt istället jag :)



Håll er friska nu!!

Kommentera här: