På stan utan barn och gående barn hemma

Var på stan själv idag efter ett möte på AF, så passade på att strosa runt på Röda Korsets Kupan. Det blev några fynd där. Sedan hade jag tid inbokad för fotvård. Det var riktigt härligt med massagen och nu är mina fötter äntligen mjuka och varma. Jag var på Crista.

När jag kom hem hade vi besök av Love och hans föräldrar Lisa och Adam. Connor fick plötsligt för sig att gå på egen hand också. Han gick skrattandes från Robin till mig flera gånger om. Härligt att han tycker det är kul att gå! Det vill vi ju gärna se mer av. Blev ingen bild för vi var upptagna med att uppleva.

10 kronor för huvtröjan och 25 kronor för skjortan. My kind of prices!


25 kronor för toppen (är lite "bling" i den, men det kom inte fram på bilden) och 10 kronor för byxorna till Connor (kunde inte låta bli skotskrutigt).

Kommentarer:

1 Linda-Mamma till Alfred:

Hojta till när du fått boken;)

2 Maol:

Häftigt!

Jag får berätta för dig om min signatur nästa gång vi ses. Lättare så.

Kommentera här: