Lite dubbelt eller?

När jag i mataffären häromdagen så kollade jag lite vad personen före mig i kassan hade handlat. Något att glo på liksom. Jag märkte otroligt många godsaker, riktigt FETA saker, mycket godis och diverse annat onyttigt. Sedan plockade personen upp mellanmjölk.

Ja, det kändes lite dubbelt på något vis.

Akta er för mig i butiken... det överanalyserande matmonstret....bwahahaha!

Egentligen skulle jag ha en bild där JAG smyger på nån, men opassande nog så har jag inte det. Eller det kanske är rätt bra egentligen...hehehe... Här är det Adam som smyger på mig efter en filminspelning som en grupp i klassen gjorde så den bilden får symbolisera inlägget. Bild tagen i maj 2002.

Kommentarer:

1 Tanja:

Hehe, sådana där funderingar kan jag också roa mig med... fast jag är likadan ibland; slänger ner choklad och allt annat som man egentligen ska hålla sig borta ifrån och sedan tar jag en lättmjölk och tror att det ska väga upp:-)

2 cherie's välgörenhetsblogg:

hahha, nej vilken härlig bild! hahha

3 Pamela:

Hahaha vilken roligt bild! Jag är samma, tycker det är så intressant att se vad folk handlar.



Sv: Ja, precis så känns det för mig men jag är ju inte gravid :-/ Inte roligt iaf!

Kommentera här: