Bokrea inatt

Det var flera år sedan jag var på den nattliga bokrean, så i år passade jag på i och med att Robin är ledig idag. Det var inte lika mycket folk som tidigare år. Jag kom dit några minuter innan midnatt och det var knappt kö. Lite tråkigt på ett vis, men samtidigt skönt när jag gick runt där inne. Hittade de böcker jag sett ut i katalogen + några till som jag haft på önskelistan länge.

Jag tror det har blivit lite för mycket för mig i och med möte måndag, babysim igår och bokrea inatt för idag mår jag sämre igen. Ont i halsen och smärta i nästan hela kroppen. Att man aldrig ska kunna göra något normalt!

Bokrean inatt.


Böckerna blev: Barbapapas stora bok om arbete, Miss Mary Bennets självständighet, Marshmallows till frukost, En dag, Niceville och Stolthet & fördom & zombier.

Kommentarer:

1 Malin:

Måste också ta mig en titt på bokreorna här i stan och även i Arvika till helgen. Kan inte få nog av böcker!

Kommentera här: