Bio med syrran: Star Wars Episode 1 3D

Ikväll blir det bio med syrran. Vi såg denna film tillsammans på bio för 13 år sedan, så nu tar vi en runda till. Undrar om Jar Jar Binks är mindre störande nu en andra gång? Troligtvis inte...hehe... Men att återse syrrans (dubbade?) favorit är värt det.

Hennes favorit? Ray Park förstås. Här är bild på mig och honom från filmmässan i Sollentuna 2003. Riktigt vänlig och mysig kille! Första skådespelaren som vi träffade på filmmässa. Det var vår första filmmässa och vi kilade direkt till honom.

Kommentarer:

1 Lina:

Jag hade nog inte fått för mig att betala för att se en film som jag redan har i filmhyllan. Nu vet jag iofs inte om du äger den =)

2 Wilfer88:

Star Wars är helt klart bäst på bio. Blev själv extremt förvånad hur bra det var jämfört med senaste gången man såg episod 1 i soffan.

Kommentera här: