Babysim och Connors namnsdag

Efter två veckor som sjuka (först Connor och sedan jag) så kom vi äntligen till babysimmet idag. Fortsättningsgruppen är tillsammans med 7-18 månaders nybörjare så det var fullt i bassängen idag. Med allt "kring kring" med ombyten, dusch, simning, dusch, påklädning så är jag helt slut efteråt.

På aftonen kom det lite folk hit för att fira Connors namnsdag. Hans andranamn är Hilding och det firas idag. Jag hittade en perfekt present till Connor på hemvägen från simmet. Vi tog en tur in på Miljömyran (second hand) och där stod den - gunghästen (för bara 75 kronor). Det har blivit en del gungande under kvällen. Connor fick presenter av de andra också. (Som jag skrivit tidigare så firar vår familj verkligen ALLT som går att firas.)

Gunghästen var verkligen i fint skick och var en sådan som jag letat efter. Den gillas av Connor och det gör mig riktigt glad!


Några av övriga presenter. Han fick även ekologiska bananer och en slant.

Kommentarer:

1 Jenny svarar:

Åh jag med! Nu var det dock ett tag sedan jag såg den. Har du sett Grease 2 också, vad tyckte du om den i så fall?! :)

Krams, Jenny

2 Jenny svarar:

Tack så mycket! :)

Jag tyckte 2an var bra. Inget slår ju 1an, men 2:an har sina godbitar och Michelle Pfeiffer som är jättesnygg i filmen :)

3 Bintan:

Vilken sötnos! Och jätte fin häst :-) Praktiskt med ryggstödet oxå!



Ha en bra kväll //BINTAN

Kommentera här: