Skyltsöndan i stan

Connor och jag trotsade det kalla vädret och min förkylning och tog en tur på stan. Har inte varit på skyltsöndan på många år så tyckte det var kul att äntligen ha möjlighet. Connor såg ut som en överstoppad korv, men jag ville att han skulle vara varm. Vi tittade förbi insamlingen till Syriens barn och skänkte en varsin slant. Sedan tittade vi på den stora hästen som drog runt en vagn i stan.
 
På torget stod en liten barnkarusell och den ville Connor åka. En åktur sa jag till honom, men direkt den var klar ville han förstås åka mer så det blev en del gråt innan jag fick se att Räddningstjänsten hade med sig sin maskot Flammy. När jag uppmärksammat Connor på den så blev han lugn. Det blev en sväng in på Bokia för att värma oss lite innan hempromenaden och där inne somnade Connor och han sov gott hela vägen hem.
 
Hoppas ni fick in mycket hjälp till Syriens barn, Kajsa!
 
Connor älskar karuseller!
 
Connor fick en slant av en släkting så det blev en Findus. Jag köpte en tomte som man får pyssla ihop själv och Connor fick en reflex av Räddningstjänstens maskot.

Kommentera här: