Skönt med klippning

Idag var jag och arbetsprövade på Tilde Tryck och när jag slutat gick jag bara tvärs över till Studio Feliz där jag bokat klippning. Har klippt mig själv de senaste åren, men nu kände jag att detta får bli min julklapp till mig själv i år. Det behövdes verkligen! Topparna var slitna och sidorna ojämna (erhm... försök själva att klippa genom att titta i en spegel, det blir helknäppt). Skönt att få det fixat! Har håret på utväxt, men vill ändå ha nånting medan jag väntar. Resultatet blev riktigt bra!
 
Hehe... ja, jag är som jag är men håret blev jättebra i alla fall.

Kommentarer:

1 Monstars - Sticker utanför ramarna:

Det känns gött o gå till frisören. Speciellt när de tvättar håret åt en :P
Åh gosh vilket intellektuellt inlägg från mig.

Svar: Ingen hårtvätt idag, men skönt ändå :-)
Highlandertess

2 Pernilla:

Nice! :)

Kommentera här: