Mina julklappar

Jag fick en hel del julklappar jag också. Tack så mycket! Utöver det här nedan fick jag presentkort på Amazon.com (har beställt därifrån precis nu) och skraplotter (vann 30 kronor).
 
Bäddset, duk, tröja, presentkort på Kicks och Lindex, örhängen, Iron Maiden-mugg och pengar till biljett till sommarens konsert (om jag lyckas få tag på någon), wobblehead Sheldon från The Big Bang Theory.
 
Min Sheldon står i tv-bänken nu.
 
Böcker, två cd's Queen, duschkrämer, handduk.
 
Lila stekpanna och kastrull.
 
Cd Within Temptation, doftljus.

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

fina julklappar :D

2 Georg Hendrix:

Är det någon större skillnad, positiv, på de nya Queen-skivorna från tidigare utgåvorna? Ser nog Queen II och Sheer Heart Attack där =)

Svar: Har haft fullt upp så har inte hunnit lyssna på dem än :-) Själva fodralet tycker jag är lite skumt numera i utformningen, men huvudsaken är att innehållet är bra så återkommer när jag lyssnat. Har några Queen-skivor som är utgivna i tidigare version så kan jämföra.
Highlandertess

Kommentera här: