Mellandagsrea i Charlottenberg

Igår var hela lilla familjen och syrran till Charlottenberg på jakt efter reafynd. Julbelysning att ha ute på till exempel balkongen var jättebilligt på Rusta för tillfället. Allt "juligt" var på rea. Så nu har vi belysning till nästa år, då vår nuvarande gått sönder. Handlade upp presentkort som jag fått i julklapp på Kicks och köpte lite annat smått och gott. Det var så mycket folk på shoppingscentret att vi åkte över till Gränsrasta och åt mat. Det var riktigt gott!
 
Connor gillar att dricka rakt ur flaskan. På Gränsrasta.
 
Min mat. Biffstek med stekt lök, pommes, sallad och bearnaisesås.
 
Härligt med presentkort och att bara kunna välja. Det blev nagellacksremover (utan aceton), två olika ansiktskrämer (letar efter den där härliga doften som jag hade på min kräm som inte görs längre), en vattenfast mascara, tre nagellack (ett blankt, ett gult och ett blålila), en makeupsvamp och så fick jag två parfymprover. Gillar namnet på den gula nagellacken: Mellow Yellow.

Kommentera här: