Lämnat julblomma och skaffat mat till sjukis

Jag var till syrran och lämnade en julblomma idag. På hemvägen gick jag förbi McDonalds och köpte med mat hem till sjuklingen här hemma (en förkyld sambo). Vet själv att det är extra gott med snabbmat när man är sjuk. Jag orkade inte gå till något mer ställe så det blev ingen mat till Connor och mig. Vi har mat hemma i och för sig och jag tog med en ballong till Connor så han blev glad ändå. Jag har slutat äta på McDonalds helt nu. Inte för att det är "onyttigt" (för jag anser att man ska unna sig "onyttigheter" om man äter varierat annars) utan för att jag helt enkelt inte tycker att det är gott där. Om jag gillade hamburgare så kanske jag skulle gilla det, men just hamburgare gillar jag inte på något ställe (bara hemgjorda).
 
På hemvägen gick jag genom Styckåsskogen. Snö och is, lite kallt... men det var så mysigt ändå. Jag kom bort från det där trafiksurret och hörde vinden genom trädtopparna. Det var underbart!
 
Längtar tills skogen ser ut så här igen!

Kommentarer:

1 ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥:

God Jul! Hoppas att ni får en UNDERBAR jul!! KRAM

Svar: Tack så mycket! Hoppas detsamma för er! :-) *kram*
Highlandertess

Kommentera här: