Julmarknad på Mariebergsskogen

Dags för vår relativt nya tradition igen. Gå på julmarknaden på Mariebergsskogen. Det är så mysigt där och mycket tack vare djuren förstås, i mina ögon. I klapphagen gick getterna fria och kom fram och ville klappas. De försökte sno min påse som de trodde det var något gott i, men där fick de tji. En spishandduk var det enda jag köpte. I och för sig så har man hört att getter äter lite vad som helst.
 
Vi fick sällskap av Anna med familj och det var jättekul! Vi hade inte setts på ett bra tag så N hade verkligen växt! Efteråt åkte vi till Molkom för att fira en kusin till Connor som fyllt år. Där fick jag känna mig lite duktig också för jag fixade det krånglande trådlösa bredbandet åt dem. Hoppas det fortfarande funkar...hehe...
 
Connor ville rida på vargen på Mariebergsskogen.
 
Connor klappade get.
 
Så fina så!
 
Underbart söta! Älskar grå höns! Lilla kaninen tvättar stora kaninen (två suddiga bilder tyvärr då ljuset inte var så bra). Tittut i höet säger marsvinet.
 
Grisen kliade sig gott mot trädstammen. På ett tak låg en hög kaniner. Under en barrkvist gömde sig fler marsvin.

Kommentera här: