Första pulkaturen och vinst från biblioteket

Igår och idag har det snöat och snön ligger kvar denna gång, så Connor, hans moster och jag invigde hans pulka. Inte lätt att hitta bra backar häromkring dock, men hos Connors mormor och morfar känner vi till "landet" utan och innan. Vi var ofta på upptäcktsfärd när vi var barn och då lärde man känna området på ett annat vis än man lärt känna området där vi bor nu. Som vuxen brukar man inte klättra, krypa, kravla och liknande i sitt närområde och det är på det viset man lär sig saker som barn. Vi kanske skulle ta efter barnen på det...hehe...
 
Sedan var syrran snäll och stannade hos Connor så att jag kunde hämta en vinst på biblioteket. Om man gillar Arvika Bibliotek på Facebook så kan man vara med och tävla i deras julkalender. Jag hade redan gillat dem innan så det dök upp ett meddelande i min feed angående deras julkalender. Så kul att de ordnar tävlingar och så kul att vinna!
 
 
Connor hjälpte mig att öppna vinsten som var inslagen i ett paket. Tack Arvika Bibliotek!

Kommentarer:

1 Pernilla:

Hah, du vinner ju hela tiden. :)

2 Ella Och Bonnie:

Super söt!!

3 Emelie:

vad mysigt det ser ut med massa snö

Kommentera här: