Firat vintersolståndet

Nu har vi firat vintersolståndet! Så härligt att det ska börja bli ljusare! Jag är inte så mycket för mörker för jag behöver så mycket energi som jag kan få och det hjälper solen till med. Vi hade lite folk här, fikade och umgicks. Fick många fina blommor! Efter att folk åkt hem så gav vi varandra en varsin julklapp och myste.
 
Blommorna. Fick även ett par fina ljus och en härlig handkräm som doftar pepparkaka.
 
Köpte en hyacint till oss häromdagen och den gjorde jag så här med. Tycker det är så fint med hyacintglas!
 
Connor sliter upp julklappen.
 
Connor fick denna kana till sin Zhu Zhu hamster.
 
Robin fick ett par vantar som funkar till Smartphone-skärmar så han slipper ta dem av sig när han är ute.
 
Jag fick en "Sheldon Cooper"- t-shirt. Lovely!

Kommentera här: