Goodie bags på Connors barnkalas

Det blev goodie bags detta år också på Connors kalas. Jag tycker det är så otroligt kul så kan inte låta bli! Det är "bara" smågrejer, men jag minns hur det var att vara barn så sådant kan vara riktigt kul!
 
Jag har riktigt kul då jag gör i ordning grejerna också.
 

I år blev innehållet en glowstick, fem Hello Kitty-klistermärken (eftersom Connor gillar Hello Kitty) och en liten såpbubbleburk i form av en glass (eftersom Connor gillar både bubblor och glass). Det jag inte visste innan var att varje såpbubbleburk dessutom hade sin egen doft. Läste kanske inte hela infon på sidan där jag köpte dem. Det var en kul överraskning! Den på närbilden luktade mint till exempel. Det fanns även choklad, citrus och jordgubb.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Åh vad kul. Aldrig tänk på att man kan göra så när barnen fyller år :)

Hoppas ni haft en fin sommar? Kram

Svar: Har inte varit så många dagar med höjdarväder, men vi har haft det fint ändå :-) Hoppas detsamma för er!
Highlandertess

Kommentera här: