Fiskat och hittat geocache

Idag var vi i lilla familjen och syrran upp till våra föräldrar (ja... morföräldrar är de till Connor och svärföräldrar till Robin om man ska vara petig). Vi skulle ut en sväng med båt på Treen. Connor fick dock stanna hos mormor. Nästa år får han nog bli med i båten, men för tillfället fick det vänta. Vi fiskade och så släpptes Robin och jag av på en ö där vi letade efter en geocache. Vi hittade den! Det var en bytescache så jag hade tagit med lite att byta med. Det var en rolig cache!
 
Nappade gjorde det också. Jag fick största abborren. Pappa fick en gädda och den var största fisken. Han höll på att få en rejält stor abborre också (mycket större än min), men den släppte precis vid kanten av båten. Även syrran och Robin fick stora abborrar.
 
Det var en skön dag på sjön.
 
I bytescachen valde vi ut en Nalle Puh-sticker och lämnade en plastficka med paketkort (från Tilde Tryck förstås). Det var länge sedan någon loggade denna cache!
 
Min fångst. Den stora abborren vägde prick 500 gram.

Kommentera här: