Fest hos syrran

Vi var bjudna till syrran igår kväll. Connors morföräldrar kom hit och passade honom. Jag var där en stund bara för jag var sliten efter loppisen och min "bränna" började bränna mer och mer under kvällen. När jag kommit hem nattade jag Connor och efter två kvällar/nätter med krångel så gick det lättare igen. (Första natten utan napp gick jättebra, men sedan var det som sagt två som var krångliga.) Nu hoppas jag att det värsta är över.
 
Jag tänkte kolla film och slappa när han lagt sig, men blev jättetrött och orkade inte se klart. Idag sov jag ända till klockan 12, för Robin gick upp med Connor. Känner mig helt färdig, men vi har bara slappardag på schemat idag så det blir till att vila (så mycket som man nu kan vila med en snart 2-åring).
 
Jag sköt snodd med Neko hos syrran. Tyvärr råkade jag skjuta bort den bakom en hylla och då blev Neko lite sur på mig, tror jag. Hon låg vid hyllan ett bra tag och ville ha snodden.

Kommentera här: