Tipspromenad och sista Core för säsongen

Idag var det tipspromenad hos mina föräldrar. Jag är med och anordnar det för Bortans IK Dam- och Motionssektionen. Det kom 41 personer, vädret var strålande och det klirrade fint i kassan. Förutom pengar som ska användas till att köpa vinster så går allt till föreningen. Kul att kunna bidra!

Efter mat och vila blev det dags för sista Core för denna säsong och idag körde ledaren hårt minsann. Jag orkade inte hänga med, men jobbade på i min takt i alla fall. Det är en sak som jag gillar med den träning jag gått nu och den ledaren vi haft. Det är anpassningsbart. Helt perfekt för mig!

Katten Stina var med och höll koll.


Efter tipspromenaden fick en ekorre för sig att krångla lite. Som ni ser på översta bilden så fick hen inte riktigt plats i huset som syrran gjort. Lite bättre gick det i det större fågelhuset. Då jag tagit en del bilder visade ekorren rumpan. Ett sätt att säga: "Nu räcker det!" Eller? Hehe...

Kommentera här: