Stoppa utförsäkring!

Om ni, liksom jag, tycker att det gått för långt i behandlingen av sjuka människor så ta er en titt på denna sida. Ta er en titt om ni inte förstår situationen också för då kanske ni får lära er något nytt.

Jag har skrivit under i empati för alla drabbade där ute. Jag är också drabbad så jag vet i förstahand hur jobbigt och kränkande det är att bli misstrodd och "jagad". Ni som följt min blogg har kanske läst om min situation. Att inte bara ha konstant smärta och en ovanlig trötthet, utan även behöva kämpa för att bli trodd. Jag vill kämpa för att kunna leva så "vanligt" som möjligt och då behövs stöd, inte ifrågasättande och illa bemötande. När jag läser historierna på denna webbsida så känner jag verkligen med de drabbade. Hur kan det ha blivit så här i "moderna" Sverige?