Solglasögon från Lensway

Tävlingsinlägg.

Nu närmar sig sommaren, även om man inte kan tro det med dagens kalla, regniga väder i Värmland. Jag tror dock värmen kommer tillbaka snart och då kan det vara schysst att ha ett par bra solglasögon. Jag har mer och mer fallit för kantiga solglasögon och dessa som syns nedan är min typ, med en inte så kraftig "ram".

Har man som jag haft glasögon i många år så är man gärna ute efter en "lätt" känsla både med glasögon och solglasögon. Jag gillar även när de hjälper mot solstrålarna, men ändå inte döljer ögonen helt. Att prata med någon som har solglasögon som reflekterar ens egen bild kan vara lite förvirrande. "Pratar personen med mig eller den bredvid???"

Kolla in dina egna favoriter på Lensway!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Peak Performance - PEAK PERFORMANCE - PPS7-PP1 hos Mylovebasket

Peak Performance

Kommentarer:

1 Jennie - det andliga/mediala & fotografiska:

sv. jo absolut! men då hade jag satt ner foten en gång och sen inte brytt mig om det mer... de är dem som mår dåligt av det hela..



allt bra annars?

2 Inger Maryissa:

Ja, hoppas att solen och vårvärmen kommer tillbaka snart...och det gör den säkert så småningom

och ja, på sommaren kan det vara skönt med ett par solglasögon

och precis som du, så vill jag inte ha alltför mörka glas

ha det så gott och ha en fin helg

Kommentera här: