Sett filmen The Green Hornet

Spoilers förekommer!

Efter sin fars död slår Britt Reid sig samman med sin fars mekaniker Kato och bildar en maskerad brottsbekämparduo.

Utan Seth Rogen så hade filmen kanske funkat. Men han tröttar ut mig efter bara en kvart. Han är otroligt jobbig och han håller ALDRIG TYST. Visst, det kanske är hans "grej" att snacka mycket men kan han lägga av en stund i alla fall? Kato är otroligt cool och kan allt. Bilarna är snygga och någon actionsekvens gillar jag (där det används riktiga bilar och ingen dataanimation). Handlingen är lam och som sagt så orkar jag inte med Seth Rogen. GAH!

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Lina:

sv: Ja visst är de toppen fina, är helt kär i dom haha.



Ja jag önskar jag fick lite mer tid för mitt bokläsandet så jag kommer igång igen. Men i sommar då ska jag nog köpa mig någon bok som jag har som mål att läsa klart under sommaren :)



Kram

Kommentera här: