Krya på sig-presenter

Idag kom Connors mormor hit och passade honom medan jag var på ett möte. Hon hade med krya på sig-presenter till honom. När han blir piggare så tänkte jag ta med honom till leksaksaffären och så får han välja fritt vad han vill ha för något där för att han varit en sådan kämpe. "Tjuvstartade" dock litet idag för efter mötet var jag till Lindex och köpte lite nya sköna kläder till honom.

En nalle, en morgonrock, vykort och en slant hade mormor med idag.


Mysdressen har jag kollat länge på och nu blev den inhandlad. Rulebreaker står det under R. Tröjan som ser ut som en baseballjacka har ett B på sig. Byxorna är i caprimodell med hjärtan på knäna och den gröna färgen riktigt lyste mot mig i butiken. Sköna byxor så om de sitter bra på Connor så kanske det får bli något mer par i en annan färg.

Kommentera här: