Kattleksaker

För ett tag sedan skaffade jag kattleksaker till Bellas katter och när jag såg hur de gillade dem så tänkte jag att jag skulle skaffa sådana till våra katter också. Det har gått ett tag nu, men igår passerade vi dem i affären och då kom de med hem. Katterna blev överförtjusta! Jag har aldrig tidigare sett Yatzy lämna balkongen för att gå IN och leka...hehe...

Tetris fick tag i en först och slickade fjädrarna helt blöta.


När Yatzy blivit inlockad med en boll verkade hon mest vilja äta upp den.

Kommentarer:

1 Lina:

De verkar vara poppis. Jag få nog köpa en sån till Keso med.

2 Bella:

Jag undrar vart våra tagit vägen, säkert under soffan. Så det lär bli ett väldans liv när jag drar fram dem igen :D

3 Helena:

Härligt med så lekfulla katter! Zorro slöar mest, men han är såklart världens goaste i alla fall! :)

Kommentera här: