Bokbytardag på Arvika bibliotek!

Imorgon, den 20 april, kan man lämna in upp till 10 böcker på Arvika bibliotek. Alla böcker är godkända (skön-, barn- och facklitteratur) så länge som de är i bra skick (det vill säga i sådant skick att man själv skulle kunna tänka sig att välja dem). Man får biljetter för dessa och den 23 april är själva bokbytardagen som man kanske kan hitta nåt kul på. Jag har väntat på denna dagen länge, så jag hade redan 10 böcker på hög. Böcker som jag antingen tyckt varit dåliga eller böcker som jag har dubbelt av. Byt ni också! Ju fler desto roligare! Miljövänligt också!

Min bokbytarhög.

Kommentarer:

1 anna:

kul med lite nya böcker!

2 Inger Maryissa:

tack för kommentaren hos mig och en trevlig blogg du har.

och ja, bokbytardag verkar toppen !

ha det så gott

3 Millan - tvåbarnsmamma i augusti!:

Sv; Tack så mycket för länken till sängen! Jag måste ha missat den helt när jag har varit på IKEA och kollat efter en förut. :s :p

4 Bella:

Synd att jag såg det först nu.

Har iaf 4-5 böcker som jag tänkte lämna in på second hand, men men, de lever ju vidare iaf :)

Kommentera här: