Balkongen mysfixad!

FÖRE

Tog inga före-bilder innan vi fixade balkongen för jag tänkte så här: "Jag har säkert bilder på datorn redan för jag tar ju verkligen kort på ALLT". Nehej då. Nu hade jag fel. Det här var den bästa jag kunde hitta nämligen...från 2010. Men för att beskriva (det som inte syns...gah!) så hade vi en grön matta tidigare.

EFTER






Så här ser det ut numera. Härligt med trägolv! Slipper vi frysa tårna av oss. Lustigt att en enda platta var felkonstruerad förresten (den ni ser som ligger åt "fel" håll). Satte den i mitten så att det ser ut som att vi menat att göra så...hehe... I trähyllan ska våra balkongtomater stå och kanske lite blomster också. Nu väntar vi bara på värmen så vi kan inviga. Vi är inga vindrickare, men om våra vänner vill komma över på lite saft/läsk så är ni välkomna!

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Åh vad mysigt. Jag skall fixa min snart med :)

2 Linda-Mamma till Alfred:

Vad mysigt det blev!! Ja det gör jag med! Fy fam det är hemskt med magsjuka men nu är vi friska tack & lov!

3 Bella:

Ja alltså trä på golvet gör så himla mycket! Ser jättemysigt ut! Jag kommer gärna över, fast idag i hällregnet känns det inte så frestande att sitta där :P Och tack för vad du skrev i min blogg, det värmde :) Kram!

4 Helena:

Fint! :) Vi vill också ha trätrallar på våra balkonger, men det får vänta tills balkongrenoveringen är över och vi har pengar till att köpa åtskilliga meter trall...

Kommentera här: