Arbetsprövning på g

Idag var jag på möte med de som driver det som sannolikt kommer bli min arbetsplats att arbetspröva på. Ett sista go från AF behövs, men när vi hade möte senast så verkade det inte finnas något hinder. Det ska bli intressant! Börja i liten skala och öka på antal timmar för att se vad jag klarar. Få arbetsplatsen anpassad också så jag inte behöver få onödigt ont. Det ska bli spännande det här!

Efter mötet kunde jag inte låta bli att köpa en bok som jag lagt ögonen på lite tidigare bland alla andra superfina och roliga saker. En Bokläsarbok. Verkligen så "jag". Arbetsplatsen? Tilde Tryck.

Titel, författare, datum, genre och betyg skrivs om varje bok man läser.

Kommentarer:

1 Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Vilken kul bok, sån skulle man ha!



Letar nya mammabloggar att följa, lust med Bloglovin-följe?



Kram!

2 Diana:

Låter skitkul! Hoppas det går bra! :D

Kommentera här: