Anmäl er till min bloggboks resa

Jag deltog i Hummingbirds bloggbok och det påminde mig om mitten av tonåren då det var stort att skicka Friendship booklets (FB's) och SLAM's till sina brevvänner som i sin tur skickade vidare. Jag gjorde några egna sådana och fick faktiskt tillbaka en hel del helt fullskrivna. Riktigt kul!

Så nu har jag också fixat en bloggbok som vill ut och resa. Ni anmäler ert intresse för att delta här i bloggen. När ni anmäler får ni gärna skriva vilken stad ni bor i så vi vet var boken kommer färdas (det är dock inte nödvändigt om ni inte vill). Frakten ligger till att börja med på 36 kronor, vilket ni deltagare får stå för (så ni är med på det redan innan ni anmäler). Hummingsbirds bloggbok ökade fraktkostnaden på allt eftersom boken fyllts mer och mer, men i och med att min bok nu väger 300 gram så tror jag inte den kommer över 1 kg så det innebär att frakten blir 48 kronor som mest.

Turlistan kommer publiceras här i bloggen (namn/smeknamn, eventuell bloggadress). När du har fått boken så kontaktar du nästa person i listan för att få adressuppgifter.

Som en liten extra bonus (och motivation för er att delta) lottar jag ut en vinst bland alla skribenter efter att boken kommit tillbaka till mig fullskriven. Vad vinsten blir är inte bestämt än. Därför får ni som anmäler er gärna skriva exempel på vad som kan vara kul att vinna.

Hoppas ni vill vara med och fylla denna bok!

Framsidan har en bild som jag tog i Skottland 2009.




Det finns gott om sidor att fylla. Häng på!

Kommentarer:

1 Beatrice, mamma till Devin och Lili:

Men vilken rolig grej! Jag är gärna med! :)

2 Gaymasen:

Det vet jag faktiskt inte, om det ligger nära Movieline. Det är precis utanför Nordstan iaf. Typ 150 meter upp för en gata, från Östra Hamngata-utgången. :))

3 Linda-Mamma till Alfred:

Men åh vad roligt! Min bok verkar vara försvunnen tyvärr =( Så lite depp är jag för det! Trist verkligen!

4 ENDENISE - a mama's story:

sv: tack för din kommentar, dina ord och din omtanke! det är klart du får låna den! ♥ kram

5 Helena:

Jag vill såklart vara med i denna också! :)

Kommentera här: