Phantom of the Opera-livesändning

Innan vi åkte på kryssningen så var jag in en sväng på Palladium Arvikas webbsida för att kolla lite premiärer och kommande. Jag pep till av förtjusning när jag såg första reklambannern på sidan.

Den 2 oktober ska de livesända The 25th Anniversary Concert: Phantom of the Opera från Royal Albert Hall i London! Whiiii! Så här skriver de om sändningen: "...den mest påkostade föreställningen någonsin med över 200 personer på scen och i orkester. Spelas från ett utsålt Royal Albert Hall."

Jag bokade biljett direkt! Så den 2 oktober ska jag sitta och njuta till riktigt bra musik! Jag har sett filmen (med Emmy Rossum och Gerard Butler) många gånger och jag har sett den riktiga föreställningen en gång i London på Her Majesty's theatre. Det var en otrolig upplevelse!

Kommentarer:

1 tess:

Fantomen på operan va något jag ville se när den sattes upp. Det blev dock aldrig så... tyvärr.



Tack... kul att du läste mina tankar...

2 Max Colliander:

Sett Phantom of the opera i New York, det var häftigt!

3 Natalie.:

Åh jag älskar nästan alla Disney filmer! Lejon Kungen, som det står, är nog min största favorit. Men sen gillar jag många av de nyare filmerna också, som Cars och Tangled.. Ett tips är att se dem på engelska, mycket roligare! :)

Kommentera här: