Kryssning Oslo-Köpenhamn inköp

Mesta pengarna gick till mat. Den var inte billig kan jag säga, men riktigt riktigt god (det mesta i alla fall)! Något litet fick vi med oss ändå. Liten present till mamma och pappa för att Connor fått vara hos dem, present till syrran som passat katterna, presenter till Connor (varav en som han inte får leka med på några år tyvärr) och en liten sak till mig.

Tröja till Connor och tröja till mig. Min var så otroligt mjuk och så var den på rea (49 DKK). Connors gillade jag för att den var lila och turkos och hade sådana gamla "volkswagenbubblor" på sig. Den var nedsatt till halva priset på taxfree (59,50 DKK).


Lego.


Blev en hel del bitar och grejer för den slanten (70 DKK).


En Tivoligard (vakt) till Connor och leksaken som jag fick i mitt Kids Meal på (svindyra) norska Burger King.

Kommentera här: