Bästa supportsvaret!

Fick det skönaste supportsvar jag någonsin fått häromdagen. Jag skrattade otroligt gott åt det! Skrattar åter igen nu när jag klistrade in svaret nedan. Helt underbart! Tusen tack för att du, härliga människa, lyste upp min dag! (Jag har tagit bort namn på företag och person som svarade.)

Min fråga: Jag undrar om det finns något att sätta på datorns framsida så att en bebis inte kommer åt att trycka på knapparna där?

Svaret: Hej,

Nja, det gör det nog inte, enklaste är nog att dra ur kontakten på moderkortet som är ihopkopplad med fronten men då fungerar inga knappar längre så det kan bli svårstartat om man inte orkar in i datorn och rota / har en powerknapp på baksidan av moderkortet.

Så jag vet inte riktigt, tejp eller vantar åt bäbisen, brukar vara svårt att peta på saker med en ordentlig tumvante, rekommenderar dock inte att tejpa ungen utan snarare tejpa över knapparna på chassit.

Kommentarer:

1 Bella:

HAHAHA, snyggt!

2 Linda aka Javamorsan:

Ha ha härligt svar :)

3 tess:

Skrattar... ja de svaret verkade vara enormt genomtänkt tycker ja... ler.



Ja jag hoppas den kommer snart min sparkdräkt så jag kan svassa omkring med den här hemma. ler.

Kommentera här: