Lösenordsskyddade inlägg

Jag har funnit bloggen att vara ett utmärkt sätt att ventilera och bearbeta saker. Jag har dock inte kunnat skriva om en del saker som hänt för att det inte är för allas ögon, utan bara något vänner för veta. Därför har jag nu fixat så att det kan dyka upp en del lösenordsskyddade inlägg framöver. Jag delar ut lösenordet till mina vänner så det är bara att skicka en kommentar, ett mail eller ett sms. När jag lämnar över lösenordet så innefattar det även att man inte lämnar det vidare (ganska så underförstått skulle jag tro).

Mitt första lösenordsskyddade inlägg.

Kommentarer:

1 Anna F:

smsa gärna din kod till min mobil! Vill gärna läsa din blogg vännen! kram Anna

2 Lina:

Inte för att vi känner varandra på den privata nivån, men jag frågar ändå om jag kan få läsa. Men jag är beredd på ett nej =)

Kommentera här: