Kau och första dyket

Idag var vi till Karlstad för att träffa Anna med familj och umgås lite. Innan vi skulle möta upp med dem så tog vi en sväng förbi Karlstads universitet. Som jag skrev om här och visade på bild här så ramlade jag innan examenshögtiden som jag var på. Klantigt! Fick då en kommentar om "plåster på såren", så idag mötte jag en trevlig kvinna på universitetet och så fick jag ett tjockt kuvert av henne. Så gulligt! För att se vad det var, se bilden nedan.

Efter detta åkte vi till Sundsta bad- och idrottshus för att bada lite med Anna och hennes familj. Vi valde rätt tid för när vi var där så var vi nästan ensamma i barnbassängen. Ingen nervositet längre från Connors sida och han var glad och nyfiken. Bestämde mig för att testa dykteknik litegrann och körde med kommandot som vi lärt oss på babysimmet. Flera gånger var Connor under vatten och kom upp leende. Inget hostande, inget frustande, inga ledsna miner. Det verkar som att han lärt sig att hålla andan då jag gör kommandot! Att han börjat trivas i vatten och gör framsteg gör mig riktigt glad! Nästa steg nu? Få honom att sluta försöka dricka klorvatten...hehe...

Presenterna jag fick. Cykelsadelskydd och lypsyl.

Kommentarer:

1 Bella:

Sv: Vi har en bok som heter textbook of transpersional psychiatry and psychology av Scotton, Chinen & Battista. 400 sidor för 600 spänn liksom. Står på kö till en på bibioteket, men måste snart köpa en ändå om den inte hinner komma in, eftersom det bara är en tvåveckorskurs :S Du har den möjligtvis inte? :O

2 tess:

Nej ja köper sällan smycken till mina piercingar heller men nu va den till bröstet så ful så ja blev tvungen... annars blir e samma... ler. Sedan va vi tvungna att ha lite nya kulor till tungar å ny stav.



Var är du piercad?



Kul med en trevlig dag i karlstad... inga fel alls.

3 Gaymasen:

Det är bra! Våga, våga. Egentligen borde det ju inte anses som något pinsamt - det är ju bara ett klädesplagg. :)

Kommentera här: