Second hand

Idag blev det en tur till en second hand-butik med Mirja. Hittade en del skoj! På aftonen besökte vi Mirja med familj och hade riktigt kul! Fick spela lite Guitar Hero! Mina fingrar värkte efter ett tag så det märktes att det varit ett bra tag sedan sist. Lite dumt att hoppa på de lite svårare låtarna kanske, men det är dem jag gillar! Körde dock på Easy. Senare under kvällen blev det lite Mario Kart Wii online. Riktigt kul det också!

Sakerna jag hittade på second hand. Två böcker, ett fint fat, en rutig kjol och en Care Bear (Krambjörn).

Kommentarer:

1 Maria:

Svar (PMS eller depression): Tack för det du skrev. Ja, det är nog likadant för mig, att det tar en tid att komma mig nära. Det beror nog å andra sidan på omständigheterna och vilken person man vågar öppna sig för samt vågar vara sig själv framför. Jag kände igen mig i princip ALLT du skrev! Och ja, jag vill gärna lära känna dig mer då jag fått väldigt fint intryck av dig och såklart även din sambo. Ledsen att skolan tar andan ur mig just nu, känns som man knappt får tid att andas för det är väldigt panikartat med tanke på hur mycket vi får läsa. Vad gör du förresten nu när du inte pluggar? Är du mammaledig? Kram kram

Kommentera här: