Något jag vill göra!

Småkollade lite på The Wedding Date i tisdags. Har sett den flera gånger tidigare. En scen totalälskar jag! Det är en sådan sak som jag vill göra. Halvsystrarna åker limo genom London och hänger ut genom takluckan. Det är sommar och vinden blåser genom deras hår medan de festar med champagne (jag dricker inte champagne men det finns säkert något att ersätta det med). De åker förbi många härliga ställen i London och har bara riktigt kul! Jag vill göra det! Vilken känsla! London är en favoritstad!

En bild av det jag menar i filmen. Syns lite dåligt, men tjejerna "sticker upp" ur den främsta bilen.

Kommentarer:

1 Josefine:

- Självklart är det så! Den nya musiken har absolut ingen kvalité alls och då menar jag såndär äcklig musik som pumpas ut på fjortis-radio-kanaler hela tiden. Det låter exakt likadant och då är det väll självklart att man tröttnar...

Kommentera här: