Färgat hår och varit på landet

Igår åkte Connor och jag ut på landet till hans morföräldrar. Vi stannade över natten. Jag passade på att färga håret litegrann. Klippte det dagen innan och var egentligen på jakt efter lila-aktig färg, men tyvärr fanns inte den på nivå 2-färg så det fick bli rött.

Idag har det varit härligt väder så vi tog en promenad och hälsade på hos lite folk. På hemvägen hälsade vi på några kor i en hage. Connor gillade dem! Jag såg en grå kalv som var jättefin! Inte så ofta man ser den färgen på kor. På kvällen åkte vi hem igen och hann småpyssla lite innan Robin kom hem från friskvården. Connor blev jätteglad när han såg honom!

Rödhårig igen då. Var väl över 10 år sedan sist.


Den grå kalven vill inte vara med på bild, så tyvärr blev alla bilder på den som denna.


En annan ko var däremot mer nyfiken.

Kommentarer:

1 tess:

Ja varför är de liksom okej för killa att grejja där? Men de skulle inte va okej om en tjej gjorde samma.... man säger till en tös att nej där kliar vi inte eller pillar inte men killar får. Udda... ler.

2 tess:

Nej biohyffs är de visst få som har idag. Att man inte ens kan sitta en hel film utan att springa på toa fattar inte jag... suck va gnällig ja e.

3 Maria:

Åh, vilka näpna kor. De är så fina djur!:)



Snygg du blev i håret, riktigt coolt!

4 Maol:

Aha så där höll ni hus. Jag plingade på hos er tidigare idag men fick inget svar.

5 Linda aka Javamorsan:

Cool hårfärg :)



Härlig kossor. Mina favorit djur tror jag :)

Kommentera här: