Avslutning på babysim

Igår var det avslutning på Connors babysim. Det har varit en riktigt rolig och händelserik termin! Connor gick från att vara rädd och klänga sig fast till att dyka, plaska, skvätta och leka för fullt. Han älskar numera duschen, något han var rädd för innan. Det har varit härligt att se! Vi har otroligt nog tajmat både förkylningar och andra besvär så vi har kunnat vara på alla 8 gånger. Wow! Det trodde jag aldrig! Han fick ett diplom och så fanns foton från gången innan som en av ledarna tog. Connor var med på två kort så jag köpte båda.

Diplomet och korten.

Kommentarer:

1 Malin:

Connor ser trött ut, har han lekt av sig massa energi? ;)



Sv: Trevligt att det finns en bra pizzeria i närheten! Äter iofs väldigt sällan pizza, men jag brukar festa till det lite extra vid avklarade tentor så då får det nog bli en nån gång! :D

2 Malin:

Sv: Äter väldigt sällan ute överhuvudtaget, föredrar att laga min egen mat, för då vet jag vad jag får. :) Tack för tipset, kan ju gå dit med Seb nån gång när vi vill gå ut och äta i alla fall. Bra att det ligger nära lägenheten så man slipper åka ner till centrum! :)

3 Malin:

Kul förresten att babysimmet gick så bra!

4 Georg Hendrix:

Tänkte nästan nämna Freddie Mercury i inlägget.. men ärligt talat vet inte hur många som orkar läsa igenom inlägget överhuvudtaget om det blir för långt! :/



Tycker dock det generella med inlägget tål att tänkas på. Jag menar... dör man när man dör (dvs. bara försvinner helt) är det inte bättre att fira folk medan man lever.. att man berättar för sina vänner och familj vad de betyder eller att man kanske bloggar om sina "kända" favoriter.. så de kanske också får reda på vad de betyder. Fram med blommorna till folk nu istället! :D

5 Amanda 17år & mamma:

Det är så himla kul och mysigt med babysim! :D

Kommentera här: