Utmaning One hit wonder

Det finns artister som blir kända för en enda låt, de är så kallade One hit wonders. Välj en av dem du kommer att tänka på och lägg upp video i din blogg. Har du ingen blogg så kan du skriva vilken låt du kommer att tänka på i kommentarsfältet. Jag utmanar ingen men uppmuntrar till att haka på så får vi se vad det finns för spännande låtar!

Nedanstående låt ÄR One hit wonder för mig. En lite kul detalj är att i filmen som visas i videon (Buddy's song) är Roger Daltrey (sångare i The Who) med. I like!

Chesney Hawkes - One and only.

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Ja den är toksöt :)

Ett one hit wonder som jag minns är Eifel 65 - Blue (da ba dee) 1999 :)

2 tess:

Ja jag har försökt hitta ett bra mående i så många år och jag anser mig vara värd detta.... kämpar så... trodde hela tiden att något va fel å jag hade nog rätt,,,, skön känsla att kanske hittat rätt äntligen.

3 Petra:

Den utmaningen vill jag göra :D

Hinner dock inte publicera inlägget nu, men det kommer ikväll eller imorgon :)

Så himla skoj med musikutmaningar!

4 Linda aka Javamorsan:

Den hade jag glömt. Nu blev jag påmind och det känns så där. Avskydde den låten redan då ha ha

Kommentera här: