När jag var 15 år...

...så hade jag en moped. Jag körde den litegrann till en början, men sedan när syrran fyllde 15 så var det mycket roligare att köra när vi var två. Då blev det mycket mer och jag blev väldigt förtjust i min moped. Jag kan till och med sakna känslan av att köra den ibland. Tyvärr så har jag inte hittat någon bild på just min moped, men här nedan finns bilder på modellen. Hade/har du moped?

Jag hade en Honda MB5.

Den hade kåpa som den på första bilden, men såg annars mer ut som denna.

Kommentarer:

1 tess:

Jag fick aldrig moped... ville ha men vet ärligt inte varför jag ingen fick. Två av mina fem syskon hade moppe....

2 tess:

Nej man får inte göra stora saker av mat. Det kan verkligen skapa problem. august är lika mager som ajg var som barn och han äter dock. De gjorde inte jag.. Jag var usel på att äta. Men barn med Autism har som sagt ofta svårt med maten. De måste va lättätet och ofta mjukt och lite färg. Men som sagt vi har inte haft några problem tidigare så jag får kolla av lite sedan och så får man se till att man får i dom hemma sedan.

3 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Cool! Jag hade aldrig moped men syrran och brorsan hade var sin. Jag var aldrig intresserad av någon anledning ;)

4 Petra:

Min pappa köpte en moppe till mig för att man "skulle ha en" men jag ville aldrig ha någon, så den blev bara stående tills syrran blev gammal nog att använda den.

Kommentera här: