Comicon i Karlstad och månadshandlande

Idag åkte Connor, Robin och jag till Karlstad för att månadshandla och så skulle jag leta efter skor och ny plånbok. Eftersom det är serie- och filmmässa hela helgen i Löfbergs Lila Arena (Kobbs arena inne i Löfbergs Lila) så tog vi självklart en tur dit för att kolla. Det var väldigt lugnt med folk då vi var där och det var lite dåligt skyltat (för någon som inte vet var Kobbs arena-ingången är var det lite svårt). Men vi hittade och tog några varv där inne.

Efter mat och några ärenden blev det då dags för ICA Maxi som vanligt. Vid avdelningen för smink, schampoo och sånt stod en person som jag tyckte mig känna igen. Lite senare fick jag hjälp av denne charmige, tillmötesgående kille och efter att ha pratat med honom var mitt tvivel förminskat. Det bara MÅSTE vara han. Och nu är det bekräftat. Makeupartisten Mattiaz Björling. Fast jag var för feg för att fråga på plats.... Suck!

Dagens t-shirt blev en av mina Highlanders.


Man fick en liten goodiebag vid entrén.


Connor fick en svamp av mig och en svamp av Robin.


Nintendo-plåster var jag bara tvungen att ha och Kattliv är en bunt roliga kattserier.


En sådan här ansiktstvätt skaffade jag på ICA Maxi. Intressant att testa! Borsten ser hård ut, men den är jättemjuk!

Kommentarer:

1 marie:

Vilka gulliga svampar :D

2 Ally:

låter som en härlig dag :)

Kommentera här: