Utmaning badrumsskåp

Att titta i badrumsskåpet hemma hos någon kompis kanske någon har som "ovana". Här är en utmaning där man skyltar med hur det egentligen ser ut så att ingen behöver snoka och få dåligt samvete efteråt...hahaha! Blev utmanad i denna blogg.

Vad har du i ditt badrumsskåp?
Ta en/flera bilder och lägg upp i din blogg. Kopiera denna text och utmana de personer du vill utmana!
Jag utmanar:

Gaymasen
Bella
Aragornsfru
Ducky

Vill ni inte så är det helt ok!

Mitt badrumsskåp (eller mina egentligen. Har ett vanligt och ett hörn.).

Hörnskåpet.


Ena halvan av det vanliga skåpet.


Andra halvan.

Kommentarer:

1 Bella:

Nice!!!

Jag ska göra det till veckan, har precis packat smink och andra grejer så det är ganska tomt just nu :)

2 Lina:

Jag har aldrig förstått mig på varför folk ska rota igenom ens skåp och lådor så fort de får chansen, vad är det som är så intressant?



Så jag tror jag ska följa ditt exempel och lägga ut en bild för att stilla folks nyfikenhet.

Jag blev lite lätt irriterad när jag fick reda på att mitt ex hade rotat runt i en av mina lådor. Han visste vad jag ägde men ändå var han tvungen att se "den". Varför inte bara fråga? Då hade jag gladeligen visat honom, men när han rotade runt själv så retade det upp mig. Hur jag fick reda på det? Han råka glappa på fyllan.

3 Linda aka Tokmorsan:

Mitt badrumsskåp är i stort sett tomt för tillfället. Har en otroligt klåfingrig dotter. Så jag kan inte ha något där för då snor hon det bara!

4 Ellinor BLOGGTÄVLING:

SV; hej! Bloggsvar (www.bloggsvar.se) är ett enkelt sätt att besvara dina läsares frågor på :) du kan se exempel på det i min meny! :)

5 Lisa:

Det är en av mina fula ovanor :P kollar aldrig i folks lådor eller skåp men BADRUMSSKÅP ovanför handfatet dras jag gärna till att spana in, inte för att det egentligen är intressant och jag kollar aldrig i askar som de har i skåp utan mer intresse för vad för märken eller grejer de har typ :P skulle heller aldrig ta en parfymsprut eller så utan bara glutta liiite hehe

6 Maol:

Jag fick den utmaningen av Ida, men eftersom min dator är fortfarande på lagning så har jag inget ställe att lagra bilder på. Jag vill inte ladda upp en massa bilder på Hugos dator, det känns oschysst.

7 Helena:

Kul att bli utmanad! Du kan se "mina" badrumsskåp på bloggen nu! :)

8 Gaymasen:

Haha får se om jag antar utmaningen. Är det något ställe jag har kaos på så är det där. år ju inte riktigt ihop med mitt strukturbehov. ^^

Kommentera här: