"Pajstim"

Så uttryckte sig mamma igår och jag kan inte annat än hålla med. Jag och Robin är inne i ett pajstim just nu och tyvärr inte av den goda ätbara sorten.
  • Först pajade min digitalkamera (på reparation)
  • Sedan krånglade datorn (fixad)
  • Efter det pajade skrivaren (ersatt med ny)
  • Denna vecka märkte vi att bilen låter konstigt (ska kollas)
  • Igår pajade min dvd/vhs-spelare (beställt ny inspelningsbar dvd-spelare med hårddisk)
  • Samtidigt så krånglar Robins mobil konstant
Varför ska allt hända samtidigt?

Enda som fattas eller?

Kommentarer:

1 anna f:

inte skojj att mkt verkar pajja för er! :S får hoppas det vänder snart! ^^

2 Linda aka Tokmorsan:

Bara så¨det skall vara. Hade en sån period i höstas. Dgitalboxen pajjade. Sen small TV:n. En kamera gick sönder och sen som grädden på moset pajja diskmaskinen.

Nu inväntar jag att tvättmaskinen skall rasa för mig också!

3 Maol:

Hoppsan, jag läste rubriken och tänkte på mat som vanligt.

Epedemi i hemmet?

4 Nathalie:

åh vad typiskt att allt ska pajjas samtidigt!

5 Gaymasen:

Usch det brukar vara så. Allt på samma gång. Hate it.



Och tack! Jag vill ha barn. Nu. Yes. Har känt så ett tag faktiskt och har alltid velat vara "ung pappa" (eller relativt iaf) men känner att karriären är viktigast för tillfället samt att det blir ett jäkla pyssel med barn nu. Det skulle ju inte funka heller. Haha. Så ja. Det får vänta :D

6 Ellenor:

oj då. ingen panik, allt på en gång.

Kommentera här: